Translate

Wednesday, February 27, 2013

Välkommen till mina nyaste läsare och mina nya får ;)

Idag kom ett helt otippat inlägg mitt i allt =) Jag som aldrig bakar eller lagar mat gjorde en god broccolipaj idag, så jag var bara tvungen att lägga ut den här med =) Kanske gör jag en miniatyr av den nån dag ;)

Nu till lite mer vanliga saker =)
På mitt arbetsbord just nu finns fler får, lika som den i min pågående giveaway/tävling. Jag vill ju ha ett får själv med =) och sen var de roliga att göra så det blev ett till av bara farten, men ingen är den andre helt lik =) Kanske kan dessa får vara något för mitt tomtehus?! Tomten måste ju ha massvis med leksaker att ge till alla snälla barn!

Och en liten Timmy lamm

Jag gjorde en kropp i lera (helt onödigt) som jag klädde i ull och sedan limmade jag på ben och huvud i lera. Jag stressade lite med denna och förstörde nappen och fick inte riktigt dit benen... Jag får försöka fixa till honom igen imorgon när dottern sover middag (min vanliga pysseltimme).

Jag har även sorterat mina broderigarner idag, så nu har jag valt ut två gröna färger till mattan, men jag vet inte om jag är helt nöjd med dem, jag ville ha en annan färg, men jag hade så lite av den, så jag kanske bör satsa på en färg jag har mycket av så jag inte upptäcker efter hälften att det inte räcker...

Tack till alla som läser och kommenterar min blogg =) och välkommen till:
Anne
Ana Camara
Indy_poppy
Lil 
Anna
Malu2
Maria Irland 
Yolanda Morán
 


1 comment:

  1. Hi ! Thank you so much for coming to look at my blog!! I am happy to see your work here! It is funny that i didn't know anything about Paddington bears...i read about it on a Japanese blog! ..that's the blogworld! :) Many Greetings from Greece Anne

    ReplyDelete

Thanks for reading, I love to read your comments =)
Hannah