Translate

Friday, February 1, 2013

Det blidde inget

När jag var liten tyckte jag en saga var rolig, jag minns den inte så bra, men det var en som lämnat in ett tyg (tror jag) till skräddaren, det skulle bli en skjorta eller nått, men varje vecka han kommer tillbaka så säger skräddaren att det blidde ingen skjorta det blidde nått mindre o tillslut så blidde det bara en tumme eller nått.. Haha, ja, jag minns den knappt, men det roliga var ju att det aldrig blidde som han sa, det blev bara mindre o mindre.
Jag kände mig lite så idag, jag gjorde en kattkorg, men den blev för liten o för hög kant, så jag börjar nog om en annan dag och sen skulle det bli en katt, men jag vet inte vad det blev... Jag får nog försöka en annan dag. Idag var helt enkelt inte min dag!

No comments:

Post a Comment

Thanks for reading, I love to read your comments =)
Hannah