Translate

Thursday, February 21, 2013

Bord

Vilken fin hylla och jag älskar hennes bord.
Jag skalade ju vår gamla tv och hoppas kunna göra bla ett bord senare, men jag har inte kommit igång med någon möbeltillverkning ännu, det känns mycket krångligare än lera och ull =)
Detta fina fejkträ omgav vår gamla tv och min man fick loss det mesta innan vi slängde iväg tv:n på tippen då den slutade fungera. Nog måste det väl kunna bli nått bord av detta?! =)

Återigen, en påminnelse om min Giveaway/ tävling. Kommentera här med ditt bästa miniatyrtips och vinn ett får =) (Har du inget jättebra tips, motivera varför jag ska välja dig som vinnare iaf)

3 comments:

  1. first rule to minis

    1. never throw anything away that you might use later ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. That's how I live.. =) But its a bit annoying at times, all these "might be good to use later" stuff takes a lot of space, I just have to throw some out at times, but as soon as you do, you need it really bad ;) so I keep collecting stuff =)

      Delete
  2. Everything can be useful!
    Bye Faby

    ReplyDelete

Thanks for reading, I love to read your comments =)
Hannah