Translate

Thursday, February 14, 2013

Smurf


Denna smurf gjorde jag förra veckan i smyg =) Min man samlar på smurfar så han fick denna i alla hjärtans dag present =) jag hade inte tänkt fira dagen nått alls, fast jag gillar att ge bort saker så sen satt jag där med en smurf att ge bort... ;)

Det är lite svårt att behålla en bra form när man ska sätta fast de olika delarna, jag tycker min smurf förlorade sin huvudform lite efter att jag satt fast huvudet på kroppen, och näsan blev annan..

Han ville inte stå, så han blev en sittande smurf
Muskelsmurfen har ett hjärta på armen, passar ju utmärkt till alla hjärtans dag tänkte jag =)

Happy Valentines day every one =)





6 comments:

  1. happy v day! He is AWESOME... your husband is lucky to have a gal like you ;)

    ReplyDelete
  2. Fantastic!
    Happy St. valentine's day to you.
    Bye Faby

    ReplyDelete
  3. Wow! This is a most original gift for your husband and very cute!
    Happy St. Valentine Day!
    Hugs, Drora

    ReplyDelete
  4. Måste få säga igen att den är så otroligt gullig och välgjord

    Hej från Lil

    ReplyDelete
  5. Que bonito, te ha quedado fantastico, como me gusta.
    Besitos.

    ReplyDelete
  6. Thank you all =) My husband was very happy for the gift =)

    ReplyDelete

Thanks for reading, I love to read your comments =)
Hannah