Translate

Wednesday, February 13, 2013

Får

Jag gillar får =) Och jag gillar Fåret Shaun. Kanske har jag omedvetet fått min dotter att gilla får hon med. Hon älskar sitt snuttefår som ska med på allt!
Idag gjorde jag fler får. Jag började igår, med att bränna en kropp i fimolera.

Sen klär jag den med ull, eller sticker fast ullen med min nål =)

Idag blev det små får till små leksaker. Min dotter gillar att dra en sköldpadda efter sig när hon kryper och av denna inspirerades jag att göra små drag-får =)




4 comments:

  1. Åh, jag gillar också får! Har samlat på mig en del grejer med får på :)

    ReplyDelete
  2. What a great idea! The little sheep is so cute!
    Hugs, Drora

    ReplyDelete
  3. Thank you all! Look at the new post I made today for the chance of winning this little dollhouse toy =)

    ReplyDelete

Thanks for reading, I love to read your comments =)
Hannah