Translate

Tuesday, March 15, 2011

Tips: handla miniatyrer och lera online

Jag tycker det är rätt svårt att hitta ny cernit/fimo/sculpey-lera när man har slut. Jag har beställt från Panduro tidigare, men denna gång glömde jag beställa lera när jag beställde och de har rätt dyr frakt tycker jag. Så den här gången beställde jag från Skalaminimal som har ett stort utbud av både lera och miniatyrer. Även här var frakten inte den bästa, men de hade rea på lera just nu och ett bra utbud så jag valde dem denna gång. Men funderade även på Hobbyshopen i Gävle, man kan beställa online och få det hemskickat eller så kan man hämta varorna i affären. Men som sagt denna gång handlade jag hos Skalaminimal, hoppas att mitt paket kommer snart för jag är riktigt otålig redan =)

Var handlar ni eran lera?

No comments:

Post a Comment

Thanks for reading, I love to read your comments =)
Hannah