Translate

Friday, March 25, 2011

Inspiration

Jag fastnade i en blogg idag... =) och senare i samma persons Flickr-album. En jätteduktig tjej som heter Elin.
Här är ett underbart Fia-spel, fin tårta, mera tårtor, luffarshack, mer underbara tårtor =) med ett tips till frosting/glasyr som jag ska prova senare idag tror jag, att blanda vatten i leran =) Tack för tipset Elin!!, mera tårtor, ja, jag gillar ju miniatyrtårtor =) Jag har gjort en hel del tårtor genom åren, men inte så här fina... Men de blir ju bättre o bättre så jag ska fortsätta att öva =)

Jag skulle ju göra miniatyrer idag... men vart tar tiden vägen? Snart är det mat och sen är det disk och sen.. ja, vi får se om jag hinner med något idag.

Känner mig väldigt inspirerad nu efter alla underbara foton!

No comments:

Post a Comment

Thanks for reading, I love to read your comments =)
Hannah