Translate

Friday, April 19, 2013

Matta o möbler/ Carpet and furniture

Jag köpte dessa möbler för flera år sedan med tanken att jag skulle måla om dem och byta ut dynorna. Men så ser jag att de passar väl ganska perfekt till min matta?! Jag som inte gillade färgen på dessa kanske måste omvärdera dem?!
Jag kanske får bygga en miljö enbart för dessa, för i nått av mina hus passar de inte in...
-
I bought these furniture for several years ago with the idea that I would repaint them and replace the seats. But now I see that they fit pretty well in with my carpet?! I did not like the colour of these, but maybe I need to rethink this?!
Maybe I can build a roombox exclusively for them, because they dont fit in any of my plans for my houses...


Som ni ser är det inte mycket kvar på mattan nu =) Det är så kul att det närmar sig slutet =)Nästa gång ni ser den hoppas jag att den är färdig.
Vad tror ni om möblerna? Ska jag måla om dem eller ej? Byta ut dynorna eller ej?

-
As you can see there is not much left to do on the carpet now =) It's so fun that it is almost done now =) Next time you see it, I hope it is finished.
What do you think about the furniture? Should I repaint them? and should I replace the seats?

2 comments:

  1. Du har rätt. De passar fantastiskt bra ihop. Din matta blir så otroligt fin!

    Hälsning från Lil på Lilsdolls

    ReplyDelete
  2. Привет!
    Прекрасный ковер. Огромная работа!!! Ваша мебель гармонирует с ковром.
    Татьяна

    ReplyDelete

Thanks for reading, I love to read your comments =)
Hannah