Translate

Saturday, November 17, 2012

vem behöver sömn...

lägger in lite bilder iaf, vem behöver sova egentligen.....
banan, halvskalad
Denna gjorde jag för ganska så länge sedan, men den fick komma med här =)
 
Denna gjorde jag idag, en långt ifrån perfekt tomatstav. Min första och kanske enda tomatstav... utgick från Angie scarrs bok: miniature food masterclass Men detta var lite för svårt... fick inte till färgen helt och det var jättesvårt att minska ner staven, kanterna blev konstiga.... såhär konstiga:
undrar vad jag ska göra med dem???! jaja, stavar är ju en chansning, ibland går det, ibland inte
 
Nu ska jag nog sova iaf, jag blir nog väckt imorgon av ett: Dä?! Dotterns favoritord för tillfället =)

No comments:

Post a Comment

Thanks for reading, I love to read your comments =)
Hannah