Translate

Thursday, December 20, 2012

Lite gamla bilder..

.. på saker jag sålt. Jag sålde en hel del förr, men det är svårare nu när det finns fler säljare och dessutom bättre aktörer på marknaden som är så duktiga och gör superfina saker, men då och då säljer jag något igen =) Om nån är intresserad av något så hör av er, jag tackar aldrig nej till extra pengar.. Jag är inte så dyr heller tror jag ;) Men det är inte alltid jag har tid att göra nått pyssel, men det är så kul när jag väl kommer igång =) Polymer lera är min favorit, men nålfiltning var ju också rätt kul och broderi och stickning och virkning och..... =)
Just nu fortsätter jag att brodera min matta, det är en väldigt massa stygn.. den är 83x121 stygn, men det blir ju dubbelt med då jag gör korsstygn... undrar om jag någonsin blir klar med den... vi får väl se =)

Här kommer lite gamla bilder:
Detta gjorde jag typ år 2005
Febertermometer, stetoskop och en karta värktabletter
En "lavalampa" som lyser i mörkret =)
Korv med bröd är lätt och roligt att göra, dessa gjorde jag också runt 2004-2005
 
En jojjo till en söt flickdocka, jag kom inte ens ihåg att jag har denna docka, undrar var den kan vara?! =)
Ett parasoll gör man lätt av ett sånt där pappersparaply till drinkar. Man byter bara ut papperet till tyg och målar lite, jag satt även en pärla i änden.
och slutligen några bananer =)

No comments:

Post a Comment

Thanks for reading, I love to read your comments =)
Hannah