Translate

Monday, December 10, 2012

Jul-swap

Vi hade ju en jul-swap i FB-gruppen, detta är vad jag skickade, en kruka/skål med clementiner (apelsiner till de andra två) kulljusstake, julklappspapper, stekpanna med köttbullar, pepparkakor o lussebullar och en dörrkrans/  granljusstake/ tomtefigur (olika till alla)
De andra två fick alltså lika som ovan fast istället för en dörrkrans var det denna granljusstake och tomten nedan.

Och detta är vad jag fick:
Från Linda
Jättefin ljusgrupp (säger man så? =) ) och fimostavar med en snögubbe och en gran
Från Ruth
En dörrkrans till mitt tomtehus och massa pyssel

Från Maria
Pepparkakor som jag till och med tyckte luktade pepparkakor =)
Det är verkligen kul med sånna här byten, spännande =)
Många saker jag fick här kommer jag att ha i mitt tomtehus, det blir ju perfekt =)

No comments:

Post a Comment

Thanks for reading, I love to read your comments =)
Hannah