Translate

Friday, October 19, 2012

Tomteverkstad

Igår natt blev jag så sugen på att börja med min tomteverkstad (jag kan ju aldrig hålla mig till en sak i taget, så nu är det dags för nått nytt, igen...) och funderade på om jag skulle göra golvet svart o vitt med kartongbitar eller nått..Jag har i alla fall bestämt mig för att göra den i det gula huset, det jag la upp en bild på för ett tag sedan...
Men så var jag hos mamma på middag idag och gissa vad jag hittade, jo, svart o ljusgult kakel (inte vitt, men helt ok färg ändå) Tänk vad man kan glömma att man har massa saker, hittade även två kartonger möbler och grejer, bla en brio-bänk jag alltid velat ha, tydligen har jag köpt den för många år sedan o sen glömt o gått o önskat mig den på nytt =) haha.. tänk den som hade all tid i världen och massa utrymme! nu får det mesta stå hos min mamma, men snart ska iaf tomteverkstaden göras i ordning.
Är jätteinspirerad just nu, men jag måte lägga mig, men vi har en bebis som inte vill sova.. men jag får nog stänga datorn och lägga henne iaf.

No comments:

Post a Comment

Thanks for reading, I love to read your comments =)
Hannah