Translate

Friday, August 24, 2012

Doppresent - resultatet

Jag lovade ju att visa resultatet, men det gjorde jag aldrig... Så jag tänkte fixa detta nu..
 
Skötbordet skrev jag ju om förut, sen tillkom tavlor som jag skrev ut, ett "mätträd" även det utskrivet, blöjpaket - klippt ur reklamen, blöjor - gjorda av tvättlappar, nalle - av piprensare, mobil - ståltråd, pärlor och paljetter, sopkorg - en plast sopkorg jag limmade små utskrivna svampar på, en bebis - köpt men lite ommålad, leksaksborg - gjord i papp och figurer till i lera, leksaks elefant o tåg - pärlor, leksakshund o clown- målad lera, haklapp - tyg o snöre, body på galge - tyg o ståltråd och mattan - utskriven från datorn.
Om ni har frågor kring något, fråga på =)
Det mesta har jag gjort själv utom bebisen och sopkorgen och pärlorna som blev leksaker. Jag tycker det är roligast när man kan göra sakerna själv, men ibland är det för svårt eller tidskrävande.

Det var det =) När vår flytt är klar hoppas jag komma igång med miniatyrerna igen och även bli klar med Elins skåp och lite andra grejer jag påbörjat och tänkt på =)

No comments:

Post a Comment

Thanks for reading, I love to read your comments =)
Hannah