Translate

Saturday, July 9, 2011

Babyskor

Jag har även gjort "miniatyrskor/tofflor", eller så små är de inte, men jämför man mot mina fötter, då ser de ut som miniatyrer... ;) Men de skulle passa en bebis på 3-6mån men jag vet inte vilken storlek det blev nu då jag fick korta ner sulan lite eftersom den inte passade sidorna. Så min sko blev lite mindre än mönstret. Mönstret hittar ni här.
Det var ett rätt lätt mönster att följa, (förutom det att mina sulor inte passade sidorna.. men det var ju lätt fixat) de vridna stolparna i sidorna var enklare än jag trodde. Jag ska sy fast en knapp på skorna, men annars är de klara. Detta blir nog dagens sista inlägg =) Nu ska jag se på film och sticka lite (på en kofta).  //Hannah

No comments:

Post a Comment

Thanks for reading, I love to read your comments =)
Hannah